Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Data zamieszczenie: 2019-10-16
Marki własne odpowiadają za jedną piątą sprzedaży żywności

Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty pod markami własnymi w tej kategorii 30,56 mld zł, czyli o 3,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Według ostatnich danych w ciągu 12 miesięcy do końca maja br. sprzedaż sięgnęła 31,2 mld zł i była wyższa r/r o 5,2 proc. - informuje Puls Biznesu.

Marki własne od początku były domeną dyskontów, które dzięki tej kategorii produktów i olbrzymim zamówieniom u producentów, zmniejszającym jednostkowe koszty, są w stanie skutecznie walczyć cenowo z innymi sklepami.

Dyskonty odpowiadają obecnie za około jedną trzecią sprzedaży FMCG w Polsce, ale w przypadku marek własnych ich udział przekracza 80 proc. Produkty tego rodzaju są najbardziej widoczne na półkach i w lodówkach z nabiałem. W tej kategorii ich udział w sprzedaży jest wyższy niż rynkowa średnia dla wszystkich produktów FMCG na poziomie 20 proc., rośnie też szybciej niż w przypadku innych produktów.

Więcej na pb.pl.

Źródło: Puls Biznesu


Źródło:
...
 
-E-gazetki coraz bardziej absorbują uwagę konsumentów
-77 proc. millenialsów krytykuje współczesne firmy
-Małe i średnie firmy w inwestycyjnym dołku i najgorszych nastrojach od 5 lat
-Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną ciężarówki to kłopot dla kierowców
-Wypalenie zawodowe oficjalnie uznano za chorobę
-Polak co roku wyrzuca do śmieci 54 kg odpadów spożywczych. Jak to zmienić?
-Ekspert: Bezobsługowe sklepy forpocztą automatyzacji
-KRIR: Rolnicy mogą nie zdążyć z wnioskami o pomoc suszową
-Jednostka certyfikująca TUV NORD Polska organizuje w przyszłym tygodniu szkolenie na temat jakości w branży spożywczej
-Singapur chce zakazać reklamy słodzonych napojów
-Afrykańskie państwo chce znacjonalizować plantacje kawy
-Kobiety spędzają na zakupach nawet 2 godziny, o pół godziny dłużej niż mężczyźni
-Ekspert: Zakupy w dyskontach przestały być bolesnym doświadczeniem
-W marcu 2020 roku PiS oceni zakaz handlu
-Analiza rynku detalicznego: Sklepy częściej stawiają na promocję jabłek niż bananów
-Co trzeci Polak nie segreguje śmieci (badanie)
-Niemcy: Rośnie popularność automatów vendingowych z mięsem
-Jak konsument może sprawdzić wiarygodność e-sklepu?
-Ekspert: Jak zmienić dotychczasowy model e-sklepu?
-Uzasadnianie zmian legislacyjnych powinno być obowiązkowe
-Eksperci: Jakie mogą być skutki brexitu dla polskich firm?
-Badanie: Blisko ¼ Polaków rozważa emigrację zarobkową
-Obowiązkowe czytniki kodów kreskowych w dużych sklepach?
-Czym zaskoczy nas handel przyszłości?

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.