Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Data zamieszczenie: 2021-10-22
Centra handlowe patrzą z optymizmem na końcówkę roku

We wrześniu 2021 roku odwiedzalność centrów handlowych osiągnęła 109 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem w 2020 roku.

Wrzesień kolejnym miesiącem stabilizacji odwiedzalności w centrach handlowych
Średnia odwiedzalność we wrześniu 2021 roku wyniosła 109 proc. wartości z analogicznego miesiąca ubiegłego roku oraz 92 proc. w porównaniu do września 2019 roku.

– Dane na temat odwiedzalności centrów handlowych pozwalają z ostrożnym optymizmem patrzeć na końcówkę roku, gdyż potwierdzają, że handel stacjonarny z miesiąca na miesiąc zbliża się do poziomów sprzed pandemii, a klienci wracają do swoich starych przyzwyczajeń zakupowych. Potrzebny jest nam teraz okres nieprzerywanych lockdownami operacji oraz stabilnej sytuacji epidemicznej, aby wzmocnić cały sektor handlowy i jego wyniki. Branża centrów handlowych – najemcy i wynajmujący – solidarnie wkładają bardzo wiele wysiłku oraz inwestują miliony złotych w zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa sanitarnego obiektów handlowych oraz nieustannie edukują klientów w temacie bezpieczeństwa podczas zakupów i odpowiedzialności społecznej w czasie epidemii. Robimy wszystko, aby zapobiec kolejnym lockdownom, które są bardzo dotkliwe dla naszej branży i zapewnić możliwość korzystania z pełnej oferty obiektów handlowych. Aktywnie promujemy szczepienia oraz stosowanie zasad DDM – dystans, dezynfekcja, maseczka – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający PRCH.
Wśród najczęściej odwiedzanych we wrześniu centrów handlowych znajdują się obiekty z regionów południowo-zachodniego i północno-zachodniego, którym udało się przekroczyć poziom odwiedzalności z 2019 roku (odpowiednio o 29 proc. i 3 proc.).

Duże centra handlowe chętnie odwiedzane
Biorąc pod uwagę wielkość obiektów handlowych, najlepszy rezultat w badanym miesiącu osiągnęły centra duże (o powierzchni między 40 a 60 tys. mkw.). Ich odwiedzalność przekroczyła o 3 proc. wynik z 2019 roku. W obiektach średnich (20 – 40 tys. mkw.) i bardzo dużych (powyżej 60 tys. mkw.) footfall wyniósł ponad 92 proc. poziomu z roku 2019. Obiekty małe i bardzo małe (5 – 20 tys. mkw.) osiągnęły wynik 81 proc. w stosunku do ostatniego roku sprzed pandemii.

Najwyższy footfall we wrześniu zanotowano w sobotę 18 września. W ciągu jednego dnia średnio każdą galerię handlową odwiedziło wtedy prawie 17 tysięcy osób, co daje wynik wyższy o 13,5 proc. niż w analogicznym dniu – trzeciej sobocie września 2020 roku. Podobnie, jak w dwóch poprzednich latach, we wrześniu nie było niedzieli handlowej.

Dane dotyczące odwiedzalności centrów handlowych w Polsce są zbierane nieprzerwalnie od 2008 roku przez firmę doradczą PwC na zlecenie Polskiej Rady Centrów Handlowych. Obecnie materiał porównawczy pochodzi ze 109 obiektów handlowych o łącznej powierzchni powyżej 4 mln mkw. GLA, stanowiącej ponad 34 proc. rynku centrów handlowych w Polsce.

Źródło: www.portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
-Dania gotowe na wynos jednak z niższym VAT
-Biznes 4.0 i cyfrowa transformacja firm - ważne tematy FRSiH 2021
-Pestycydy: zagrożenie czy wybawienie?
-USA pomogą Ukrainie w walce z suszą? Na stole 4 mld dolarów
-Zerowy VAT dla "zdrowej żywności"? UE daje zielone światło
-Pracownicy handlu skarżą się na pracę w niedziele
-Inwestorzy doceniają centra handlowe z najemcami spożywczymi
-Centra handlowe odbudowują wyniki po ostatnim lockdownie
-Pandemia zwiększyła zainteresowanie prozdrowotną żywnością
-Pocztowcy będą domagać się podwyżek
-Dwutlenek tytanu E171 niebezpieczny? EFSA zmienia zalecenia
-Omijanie zakazu handlu w niedziele. Pracownicy chcą protestować
-W Krakowie rusza jarmark żywności regionalnej
-Koszyk cen: podwyżki cen żywności także w e-sklepach
-Polska to nie Dolina Krzemowa. Jednak widać zalążki ekosystemu
-Anwil odpowiada AGROunii: Blokada uderzy bezpośrednio w rolników
-Produkcja zbóż w 2021 nie zapobiegnie spadkowi światowych zapasów
-Handel tradycyjny: za te same zakupy płacimy więcej niż w 2020 r.
-Jak pandemia zmienia zwyczaje zakupowe na świecie?
-Horrendalnie wysokie ceny nawozów. Grupa Azoty: To wynik rosnących cen gazu!
-Brazylia chce zwiększać eksport drobiu do Wielkiej Brytanii
-USA: pozytywne wyniki szczepionki na ASF
-ARiMR: Nabór wniosków o wsparcie inwestycji zakładów przetwórczych
-Parki handlowe pukają do najmniejszych miast

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.