Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Data zamieszczenie: 2019-06-14
W ciągu najbliższych kilku lat biometria stanie się nowym standardem potwierdzania tożsamości

Według badania Mastercard już niemal połowa polskich e-konsumentów chciałaby biometrycznie uwierzytelniać płatności kartą. Odcisk palca już teraz jest uważany za bezpieczniejszą formę potwierdzania płatności niż kody jednorazowe.

Mastercard zaprezentował wyniki badania pt. „Bezpieczne e-zakupy”, które dotyczy m.in. postaw polskich konsumentów wobec zakupów online, także w kontekście nadchodzących zmian w płatnościach w e-commerce. Z badania wyłania się obraz polskiego konsumenta będącego entuzjastą internetowych zakupów, który jest otwarty na korzystanie z biometrycznych form autentykacji płatności i widzi potrzebę wprowadzenia tzw. silnego uwierzytelnienia, którego jednym z elementów jest biometria.

Polscy e-konsumenci lubią zakupy online przede wszystkim za wygodę (78%), szybkość (70%), dostępność o każdej porze (68%) i prostotę (62%). Rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, a katalizatorami dalszego wzrostu tej formy zakupów mogłyby być według ankietowanych jeszcze niższe ceny za produkty w ofercie sklepów online (51%), ale także większe bezpieczeństwo i gwarancja ochrony danych – na ten czynnik wskazał ponad co piąty respondent (21%).

Wybierając formę płatności za e-zakupy, już ponad połowa ankietowanych w badaniu Mastercard (51%) wskazała na karty debetowe lub kredytowe. I choć ich popularność w Polsce szybko rośnie (dwucyfrowy wzrost pod względem liczby transakcji online 2017 vs. 2018 r.), to ankietowani wskazali na czynniki, które skłoniłyby ich do płacenia kartą w sieci jeszcze częściej. Wśród najpopularniejszych odpowiedzi znalazły się: specjalne oferty lub zniżki (51%), a także jeszcze większe bezpieczeństwo na etapie płatności (46%). Ważne według polskich e-konsumentów są też: zaufanie do danego sklepu (28%) oraz prostszy proces płatności (27%).

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Źródło: dlahandlu.pl


Źródło:
...
 
-Badanie: Jakie sieci handlowe Polacy lubią najbardziej?
-Rynek magazynowy dla e-commerce rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie (badanie)
-Sektor rolno-spożywczy: Co wpływa na spadającą popularność pracy tymczasowej?
-ARiMR zapowiada: Większe wsparcie dla grup producentów rolnych
-Ekspert: Drożejące warzywa i wieprzowina podbiły inflację, to jeszcze nie koniec
-Badanie: Prawie połowa konsumentów czeka na letnie wyprzedaże
-Badanie: 38 proc. transakcji w punktach handlowo-usługowych jest realizowanych za pomocą kart
-Faktoring młodszym bratem leasingu. Rynek będzie rósł w dwucyfrowym tempie
-Nowe drogi ekspresowe napędzają rynek magazynowy
-Spowolnienie gospodarcze wymusiło na firmach redukcję kredytu kupieckiego
-Bez współpracy biznesu z nauką, ludzkości zabraknie jedzenia
-Slogan reklamowy niezgodny z prawdą może sporo kosztować
-Outlet w Krakowie powstaje w nowym formacie
-Seniorzy to niedostatecznie rozpoznana kategoria przez branżę spożywczą
-Dobra analityka pozwala zwiększać sprzedaż e-sklepów
-Rosną ceny żywności
-Przez nieodpowiednie zarządzanie danymi firmy mogą tracić 20 mln USD rocznie
-Chińskie systemy e-płatności będę niebawem dostępne w Polsce
-Badanie: Dyskonty wiodą prym w markach własnych
-PayPal na EEC 2019: Młodzi konsumenci starają się optymalizować czas
-ING Bank Śląski na EEC 2019: W relacji klientów z marką ważna jest spójność
-Konfederacja Lewiatan: Płaca minimalna nie może rosnąć szybciej od wydajności
-Minął rok od wprowadzenia RODO. Jakie nasuwają się wnioski?
-Dyskonty coraz poważniejszym graczem w Stanach Zjednoczonych

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.