Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Data zamieszczenie: 2019-04-18
Ekspert: Ograniczenia sprzedaży marek własnych nie pozostaną bez wpływu na rynek pracy

Rozwój sprzedaży marek własnych jest krokiem milowym dla polskich producentów w tworzeniu miejsc pracy i inwestycji w kapitał ludzki. Istnieją potencjalne zagrożenia stabilności zatrudnienia dla pracowników firm produkujących marki własne przy ograniczeniu ich sprzedaży - mówi Katarzyna Pawlęga, ekspert rynku pracy w obszarze Consumer Goods & Retail w Manpower.

Handel to jedna z branż mających znaczny udział w zatrudnieniu w Polsce ogółem. Według analiz firmy doradczej Deloitte około 25% wszystkich pracujących w Polsce to pracownicy handlu oraz sektorów z nim powiązanych, co przekłada się na około 3,5 miliona miejsc pracy.

- W ostatnim czasie ta branża napotyka jednak na trudności wynikające z wprowadzenia ograniczeń w sprzedaży, a śledząc informacje na ten temat, można odnieść wrażenie, że tylko sporadycznie podkreślany jest bezpośredni wpływ zmian na rynek pracy. Decyzją mogącą mieć wpływ na zatrudnienie w branży handlowej, na razie będącą jeszcze na etapie analiz, jest ograniczenie sprzedaży marek własnych w sieciach handlowych. Marki własne, czyli tak zwane private labels, to produkty tworzone przez jedno przedsiębiorstwo bez nadawania im nazwy własnej, sprzedawane natomiast pod marką innej firmy, w Polsce najczęściej w sieciach dyskontowych - wyjaśnia Katarzyna Pawlęga.

Według danych agencji PMR Market Experts w 2018 roku rynek marek własnych w Polsce miał wartość 50 miliardów złotych, a jego wzrost w ciągu dwóch lat wyniósł ponad 13%. Pomimo tego wzrostu, wartościowy udział sprzedaży marek własnych w całym koszyku produktów spożywczych i kosmetycznych w Polsce jest niższy, o 10 punktów procentowych, niż średnia w krajach europejskich i według danych firmy badawczej AC Nielsen w 2017 roku wyniósł niecałe 20%.

Czytaj więcej: Dlahandlu.pl

Źródło: dlahandlu.pl


Źródło:
...
 
-Badanie: Spadły rozbieżności w cenach. Sieci zmieniły strategie przed Wielkanocą
-40 proc. dorosłych Polaków codziennie robi zakupy
-PIORiN i ARiMR podpisali porozumienie ws. przekazywania danych i informacji
-Everoad wprowadza pierwszy program prognozowania ryzyka w przemyśle transportowym
-PAIH: Sektor rolno-spożywczy ma duży potencjał na wzrost eksportu do Japonii
-Jest szansa na uregulowanie handlu. Przedsiębiorcy chcą nowej ustawy
-Emilewicz: Zakaz handlu w niedziele zmienił nasze zachowania konsumenckie
-Błędy w kodowaniu produktów z perspektywy sieci handlowych
-Kary dla sklepów za marnowanie żywności
-Gantner: Rozwiązania prawne dot. podwójnej jakości uwzględniają specyfikę rynku żywności UE
-KUKE: W tym roku nastąpi wzrost liczby niewypłacalności firm
-Konsumenci z Ukrainy w 2018 r. wydali w Polsce 7,5 mld zł
-Handel wciąż na czele najbardziej zadłużonych branż
-W małych sklepach w lutym nastąpił wzrost sprzedaży i transakcji rdr.
-Seniorzy mają problem z upadłością konsumencką
-Ruszyła kampania edukacyjna na rzecz owadów zapylających
-W handlu powstało 150 tys. nowych miejsc pracy
-Ekonomiczny poniedziałek: Plastik na cenzurowanym. Co na to producenci żywności i handel?
-Ekspert: Co dalej z markami własnymi?
-Instytut Spraw Obywatelskich: 73 proc. Polaków chce znakowania żywności wolnej od GMO
-Sieci nie radzą sobie z wewnętrzną komunikacją
-Ardanowski: Sieci handlowe często nie chcą oznaczać producentów marek własnych
-Ekspert: Optymizm przedsiębiorców dobrze wróży wzrostowi gospodarczemu
-Credit Agricole: Kolejne dane sygnalizujące ryzyko w górę dla wzrostu PKB

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.