Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Data zamieszczenie: 2017-08-14
Lotos wycofuje ze sprzedaży Tigera; Polskie Radio nie będzie kupować produktów Maspeksu

Nie cichną echa po burzy wokół obraźliwych grafik. Grupa Lotos podała, że podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży napojów Tiger Energy Drink. Tymczasem Polskie Radio zadeklarowało, że nie będzie już na swoje potrzeby kupować produktów firmy Maspex Wadowice.

Lotos swoją decyzję (bez komentarzy i uzasadnień) o wycofaniu ze sprzedaży Tigera podał w piątek na Twitterze.

Polskie Radio poinformowało, że rezygnuje z zakupów wszystkich produktów firmy Maspex, czyli producenta napoju Tiger. - Polskie Radio rezygnuje z zakupów produktów firmy Maspex, ponieważ w naszej tradycji drwienie z bohaterów nie mieści się w kanonie zachowań, które byłyby tolerowane. Nie możemy sobie pozwolić na to, żeby taka instytucja jak Polskie Radio, dokonując wyboru i zakupując produkty, w pewnym sensie autoryzowała tego rodzaju zachowania. To jest poza przyjętymi w Polsce normami, w związku z tym musimy tak postąpić - wyjaśnił Mariusz Staniszewski, członek zarządu Polskiego Radia.

Cała akcja rozpoczęła się po tym, jak 1 sierpnia na Instagramie na profilu marki napoju Tiger z portfolio Maspex Wadowice opublikowano grafikę z wyciągniętym środkowym palcem z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajdował się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” oraz wizerunek puszki napoju Tiger i tygryska charakterystycznego dla tej marki. Internauci, dziennikarze i influencerzy zarzucali marce, że w skandaliczny sposób nawiązała do obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Maspex, jak i agencja J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger w social mediach oraz prezes wadowickiej grupy Krzysztof Pawiński, oficjalnie przeprosili za publikację tego wpisu. Firma przekazała 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.

Zdecydowano się także na usunięcie profilu na tym portalu, a także na Twiterze. W uzasadnieniu napisano: "Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie".

Źródło: www.portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
-Firma RobRut zbuduje pierwszą w Polsce dojrzewalnię włoskich szynek
-15 sierpnia: Sprawdź, które sklepy będą otwarte
-II Targi Spożywcze Grupy Chorten i debata o patriotyzmie konsumenckim
-Raport: Łódź nasycona centrami handlowymi
-Rynek pracy: Przybywa stabilnych form zatrudnienia
-51,2 proc. przeznacza środki z 500+ na żywność i ubiór
-MRiRW podaje kolejne szacunki strat
-W Krakowie działa 15 centrów handlowych, kolejne w budowie
-Kakao w formie cold brew cocoa może stać się kawiarnianym hitem
-Obrót lekami poza apteką na razie bez zmian
-Latem rośnie popularność zakupów online
-Papierosy: Kolejny rok rośnie sprzedaż wyrobów tytoniowych
-E-handel: Źródła ruchu w sklepach internetowych
-Praca menadżera: Czy warto dywersyfikować swoje doświadczenie?
-Sektor nieruchomości magazynowych w doskonałej kondycji
-Programy lojalnościowe popularne w małych miastach i na wsiach
-Amerykanie walczą w sądzie o nazwę "pierogi"
-IV Wschodni Kongres Gospodarczy w Białymstoku po raz drugi wyłoni najlepsze pomysły na biznes
-W II pół. 2017 r. wzrośnie zapotrzebowanie na transport
-Co piąta firma ujawnia wysokość wynagrodzenia w ogłoszeniu o pracę
-Polskie marki spożywcze nie są znane w Japonii
-Pod Szczecinem otwarto Centrum Badań i Rozwoju Europa Systems
-15 sierpnia obowiązuje zakaz pracy w handlu. Czy będą kontrole?
-W I pół. 2017 przybyło 30 tys. mkw. powierzchni handlowej

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.