Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2021-10-15
Pandemia zwiększyła zainteresowanie prozdrowotną żywnością

W handlu detalicznym artykułami spożywczymi pojawia się coraz więcej produktów prozdrowotnych. Pandemia COVID jeszcze wzmogła zainteresowanie kupujących tym obszarem – ocenia IGD Retail Analysis.

Obserwujemy, jak sprzedawcy detaliczni współpracują z ekspertami ze świata zdrowia, aby rozwinąć swoje kwalifikacje w segmencie dbałości o zdrowie i przyciągnąć nowych kupujących. Często odbywa się to poprzez wydarzenia, które są również ważnym sposobem zwiększania zainteresowania konsumentów i budowania ich lojalności – napisano w raporcie IGD.

Według analityków, kluczem jest kontaktowanie się z konsumentami na wszystkich etapach ich podróży, zarówno przed, jak i po dokonaniu zakupów. Szczególnie ważne jest tu umiejętne korzystanie z mediów społecznościowych by budować dialog z konsumentem. Jest to szczególnie ważne przy zachęcaniu kupujących do eksperymentowania z nowymi produktami.
Zacieranie granic między handlem detalicznym a opieką zdrowotną
- W sklepach coraz wyraźniej widać zacieranie się granic między handlem detalicznym a opieką zdrowotną. Widzimy, jak detaliści i dostawcy zobowiązują się sprzedawać zdrowszą żywność. Sprzedawcy ułatwiają również kupującym poruszanie się po sklepach, np. poprzez ograniczenie miejsca umieszczania niektórych niezdrowych produktów – zauważają autorzy raportu.

Wraz z rosnącą świadomością powiązań między dietą a zdrowiem fizycznym i psychicznym, kupujący szukają również bardziej holistycznego podejścia do opieki o ich zdrowie. Skłoniło to sprzedawców detalicznych do oferowania bardziej spersonalizowanych usług wellness i zaawansowanych usług aptecznych.

Pandemia spopularyzowała zdrowe jedzenie
- Pandemia przyspieszyła trend wirtualnej opieki zdrowotnej. Ten trend będzie się utrzymywał mimo, że kupujący wracają do sklepów, ponieważ ludzie znacznie bardziej przyzwyczajają się do wirtualnego świata, czują się pewniej w kwestii technologii i wykorzystują ją do łączenia się z innymi. Spersonalizowana wirtualna opieka będzie częścią przyszłości opieki profilaktycznej w miarę rozwoju technologii – napisano w raporcie.

- Ponieważ wielu ludziom trudno jest zachować motywację do dokonywania zdrowych wyborów, skutecznym sposobem zachęcania do podejmowania różnych decyzji zakupowych w dłuższej perspektywie mogą być nagrody. Prowadzić to może to zwiększenia liczby programów motywacyjnych, które zachęcają kupujących do prowadzenia zdrowego stylu życia – dodano.

Źródło: dlahandlu.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Go Logis rozwija usługi drogowe dla branży chemicznej
-Drób. Gigant z Ukrainy zwiększa produkcję i eksport
-Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb z certyfikatem MSC
-Ceny zbóż nadal rosną. Łatwiej kupić ziarno od firm niż rolników
-Polacy pokochali pstrąga. Rośnie produkcja i sprzedaż
-Jak dziś kształtuje się obraz najemcy retailowego?
-Czy dłuższe godziny otwarcia sklepów to większe zyski detalistów?
-Polscy rolnicy organizują międzynarodowy protest w Brukseli
-System kaucyjny w Niemczech poszerzony o nowe opakowania
-Konflikt na granicy polsko-białoruskiej odbije się na eksporcie jabłek?
-Chiny największym pozaunijnym odbiorcą polskich produktów mlecznych
-Wielka polityka ma duży wpływ na sytuację sadowników
-Rolnicy znów na ulicy
-Ceny na szczycie


 
Archiwum
- Listopad 2021
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.