Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-09-20
Sklepy małoformatowe w sierpniu: Sprzedaż o 7,2 proc. wyższa rdr

Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu w sierpniu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,2% wyższa niż rok wcześniej, mimo niewielkiego spadku transakcji. W porównaniu z lipcem 2019 r. obroty placówek małoformatowych zwiększyły się o 2,3%, a liczba transakcji wzrosła o 1%.

Jak podaje CSR i Polska Izba handlu, tegoroczny sierpień był cieplejszy niż lipiec, co przełożyło się na większą liczbę paragonów zawierających lody, piwo i napoje. W sierpniu klienci sklepów małoformatowych do 300 m2 kupili o 5% więcej opakowań lodów impulsowych niż w lipcu, a liczba sprzedanych butelek wody zwiększyła się o 13%.

Nieco lepiej niż w lipcu sprzedawały się również inne produkty chłodzące lub gaszące pragnienie – liczba paragonów, na których pojawiały się napoje gazowane zwiększyła się o 11%, a liczba transakcji z napojami izotonicznymi wzrosła o 13%. W sierpniu klienci sklepów małoformatowych rzadziej sięgali po słodycze – wyjątkiem były batony chłodzone, których sprzedało się o około 7% więcej niż w lipcu.

W ujęciu rok do roku większość kategorii wrażliwych na pogodę utrzymała lub nawet zwiększyła nieco wartość sprzedaży w porównaniu z bardzo gorącym sierpniem 2018 r., ale sprzedaż wyrażona liczbą opakowań lub liczbą transakcji była niższa niż przed rokiem. Przykładem mogą być piwa, na które klienci sklepów małoformatowych w sierpniu 2019 r. wydali o 1,6% więcej niż rok wcześniej, ale już liczba paragonów z tą kategorią obniżyła się w tym czasie o prawie 5%.

Wzrost w ujęciu wartościowym to efekt podwyżek cen, zauważalnych szczególnie w najniższym segmencie cenowym, a także rosnącej popularności piw z wyższej półki cenowej, w tym smakowych i radlerów, a także wariantów bezalkoholowych. Podobny trend widoczny jest w kategorii lodów impulsowych – wartość ich sprzedaży w sierpniu 2019 r. była nieznacznie wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji spadła o ponad 5%. Tu również utrzymanie ubiegłorocznego wyniku u ujęciu wartościowym było możliwe dzięki podwyżkom cen i większemu popytowi na droższe warianty lodów.

Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu w sierpniu 2019 r. średnia wartość transakcji w sklepach małoformatowych do 300 m2 wyniosła 15,01 zł i była tylko o 1,2% wyższa niż w lipcu. W porównaniu z sierpniem 2018 r. średnia wartość koszyka wzrosła jednak, głównie za sprawą wyższych cen, aż o 8,5%.

Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2 oraz specjalistyczne sklepy alkoholowe.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-E-gazetki coraz bardziej absorbują uwagę konsumentów
-77 proc. millenialsów krytykuje współczesne firmy
-Małe i średnie firmy w inwestycyjnym dołku i najgorszych nastrojach od 5 lat
-Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną ciężarówki to kłopot dla kierowców
-Wypalenie zawodowe oficjalnie uznano za chorobę
-Polak co roku wyrzuca do śmieci 54 kg odpadów spożywczych. Jak to zmienić?
-Ekspert: Bezobsługowe sklepy forpocztą automatyzacji
-KRIR: Rolnicy mogą nie zdążyć z wnioskami o pomoc suszową
-Jednostka certyfikująca TUV NORD Polska organizuje w przyszłym tygodniu szkolenie na temat jakości w branży spożywczej
-Singapur chce zakazać reklamy słodzonych napojów
-Afrykańskie państwo chce znacjonalizować plantacje kawy
-Kobiety spędzają na zakupach nawet 2 godziny, o pół godziny dłużej niż mężczyźni
-Ekspert: Zakupy w dyskontach przestały być bolesnym doświadczeniem
-W marcu 2020 roku PiS oceni zakaz handlu


 
Archiwum
- Październik 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.