Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-09-18
Kręte ścieżki polskiego konsumenta w e-commerce (raport)

Branża e-commerce rozwija się intensywnie, ale poszczególne regiony i rynki przechodzą ten proces w różny sposób. Różnią się także e-konsumenci w poszczególnych krajach. Właśnie został opublikowany pierwszy obszerny raport, oparty na rzeczywistych danych behawioralnych polskich e-konsumentów w sześciu kluczowych kategoriach rynkowych w tym m.in. na rynku spożywczym.

Raport opublikowała Publicis Groupe i jest on poświęcony w całości zachowaniom konsumentom w e-commerce. Raport „(kręte) ścieżki konsumenta w e-commerce”, który powstał we współpracy z partnerami technologicznymi oraz sklepami internetowymi: Criteo, QuarticOn, Insider, SalesManago, Frisco.pl i Morele.net, zawiera rzeczywiste dane o behawiorystyce polskich e-konsumentów, w kluczowych kategoriach produktowych: health & beauty, sport & fashion, footwear, grocery, CPG i consumer electronic.

- Zmiana podejścia do sprzedaży w internecie to dzisiaj jeden z kluczowych elementów procesu transformacji digitalowej i budowania doświadczeń z konsumentami na całej ścieżce zakupowej. Przed tym wyzwaniem stoi obecnie ogromne grono marketerów. Natychmiastowe rozpoczęcie działań w tym obszarze jest nieodzowne dla rozwoju biznesu w nowej, cyfrowej rzeczywistości – mówi Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe w Polsce.

- W Publicis Groupe wiemy, jak ważny w tym procesie jest dostęp do aktualnych i rzetelnych informacji na temat zachowań konsumentów. Publikując raport „(kręte) ścieżki konsumenta w e-commerce”, chcemy zniwelować deficyt wiedzy i przyczynić się do rozwoju biznesu naszych klientów oraz całej branży e-commerce w Polsce. Potrzebna jest natychmiastowa zmiana świadomości na temat istotności e-commerce i – w jej efekcie – głęboka rewizja działań sprzedażowych prowadzonych przez retailerów i detalistów – dodaje Tomasz Pawlikowski, co-CEO Publicis Groupe w Polsce.

Rynek e-commerce w Polsce rośnie w tempie dwucyfrowym. Estymacje mówią o 7 proc. udziale e-commerce w ogólnej sprzedaży detalicznej w 2019 roku. Ten sam wskaźnik w USA wynosi według różnych źródeł 12-13 proc., a na największym rynku e-commerce’owym, w Chinach, już blisko 30 proc.

Branża intensywnie się rozwija, ale poszczególne regiony i rynki przechodzą ten proces w różny sposób. Różnią się także e-konsumenci w poszczególnych krajach. Dostęp do globalnych raportów i analiz na temat zachowań internautów w e-commerce nie jest wystarczający. Publicis Groupe wspólnie z partnerami opublikowała pierwszy, obszerny raport oparty w całości o rzeczywiste, a nie deklaratywne dane, na temat ścieżek e-konsumentów w sklepach i platformach zakupowych oraz marketplace’ach. Analiza pokazuje, jak konsumenci poruszają się po ścieżkach zakupowych w sześciu kluczowych kategoriach produktowych: health & beauty, sport & fashion, footwear, grocery, CPG i consumer electronic.
Do zainicjowanego i zrealizowanego przez Publicis Groupe projektu zaproszeni zostali właściciele e-sklepów i firmy agregujące dane w e-commerce. Nadrzędną intencją było możliwie najpełniejsze zrozumienie motywacji i czynników decyzyjnych na ścieżce konsumenta, takich jak poszczególne elementy w strukturze serwisów zakupowych, czy jakość contentu e-commerce, zarówno na ścieżkach zakupowych zakończonych konwersją, jak również tych niekonwertujących.

- Nasze opracowanie pokazuje specyfikę 6 analizowanych kategorii, zarówno w odniesieniu do roli jaką pełnią kanały mobile i desktopowe, długości ścieżek zakupowych, jak i roli poszczególnych touchpointów. Jednym z głównych wniosków raportu jest ogromna istotność kontentu dla prowadzonych działań e-commerce – komentuje Krzysztof Andrzejczak, Chief Commerce Officer w Publicis Groupe Polska.

Jak wynika z przeprowadzonej przez Publicis Groupe analizy, dla producentów sama obecność w e-commerce to zaledwie punkt wyjścia dla rozwoju sprzedaży online. Użytkownik na swojej drodze do sklepu porusza się pomiędzy wieloma punktami styku, może korzystać z kilku witryn w trakcie jednej misji zakupowej, a swoją wizytę w sklepie traktuje również jako początkowy etap inspiracji, poszukiwań i rozważania produktu, a nie tylko finalizacji transakcji.

- Przy obecnej złożoności rynku, by móc skutecznie rozwijać się i wyróżniać w cyfrowych kanałach sprzedaży, istotne jest zrozumienie zachowań zakupowych na witrynach e-commerce. Strony sprzedawców pełnią różne role dla konsumenta, w zależności od kontekstu i czynnika, który zmotywował go do wizyty. Bogata analityka e-commerce może być wykorzystana do identyfikacji insightów dla marek. Projektowanie efektywnych strategii e-commerce będzie wymagać zręczności zarówno w holistycznym podejściu do ścieżki prowadzącej konsumenta do sklepu, jak również wewnętrznej, już na samej witrynie. Dialog pomiędzy ekspertami e-commerce, reprezentującymi marki czy dostawców oraz platformami sprzedażowymi, służy całej branży, szczególnie w budowie rozwiązań polepszających doświadczenie zakupowe użytkownika – powiedziała Marta Zuska, Senior Commerce Manager Publicis Groupe.
Wnioski płynące z raportu „(kręte) ścieżki konsumenta w e-commerce” pozwoliły specjalistom Publicis Groupe i zaproszonym do publikacji ekspertom, zdefiniować szereg rekomendacji dla marketerów, o których można było usłyszeć na konferencji, poświęconej premierze raportu. Najważniejsze z nich to:

· Badaj ścieżki zakupowe konsumentów wspólnie z e-sklepami, w tym bezpośrednio na ich witrynach internetowych. Gdzie klienci szukają i jak znajdują Twój produkt? Identyfikuj miejsca, gdzie zapadają decyzje.

· Zdefiniuj (jeśli trzeba – z pomocą ekspertów) zestaw najważniejszych metryk, które chcesz śledzić, by badać efektywność Twojej obecności w e-commerce. Czy masz właściwy content? Czy mierzysz średnią pozycję w wynikach wyszukiwania swoich produktów? Udział w e-półce? Skuteczność pozycjonowania kart produktowych w wyszukiwarkach ogólnego przeznaczenia? Zaplanuj metodologię pozyskania i interpretacji danych.

· Poszukaj odpowiedzi na pytania: czy tworzone przez Ciebie treści odpowiadają na potrzeby i bolączki konsumentów, czy są zgodne z pozycjonowaniem marki, wykorzystują wiedzę o postawach i użytkowaniu kategorii przez konsumentów?

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów.

Źródło: portalspozywczy.pl/Publicis Groupe

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-E-gazetki coraz bardziej absorbują uwagę konsumentów
-77 proc. millenialsów krytykuje współczesne firmy
-Małe i średnie firmy w inwestycyjnym dołku i najgorszych nastrojach od 5 lat
-Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną ciężarówki to kłopot dla kierowców
-Wypalenie zawodowe oficjalnie uznano za chorobę
-Polak co roku wyrzuca do śmieci 54 kg odpadów spożywczych. Jak to zmienić?
-Ekspert: Bezobsługowe sklepy forpocztą automatyzacji
-KRIR: Rolnicy mogą nie zdążyć z wnioskami o pomoc suszową
-Jednostka certyfikująca TUV NORD Polska organizuje w przyszłym tygodniu szkolenie na temat jakości w branży spożywczej
-Singapur chce zakazać reklamy słodzonych napojów
-Afrykańskie państwo chce znacjonalizować plantacje kawy
-Kobiety spędzają na zakupach nawet 2 godziny, o pół godziny dłużej niż mężczyźni
-Ekspert: Zakupy w dyskontach przestały być bolesnym doświadczeniem
-W marcu 2020 roku PiS oceni zakaz handlu


 
Archiwum
- Październik 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.