Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mleka
www.netb.pl
2019-03-25
Polskie firmy mleczarskie zaprezentują się na Targach SIAL 2019

W dniach 14-16 maja 2019 r. polskie firmy branży mleczarskiej po raz kolejny wezmą udział w targach SIAL China w Szanghaju. Rozłożone są na 162.000 m2., Targi SIAL China są wiodącą platformą wymiany handlowej rynku żywności w Azji i trzecią pod względem wielkości na świecie. W ubiegłym roku 2018 w Targach SIAL wzięło udział 3.400 firm i 110.635 specjalistów sektora z całego świata.

Polskie produkty mleczne obecne są na rynku chińskim od dłuższego czasu. Chińscy konsumenci cenią sobie przede wszystkim walory odżywcze oraz wysoką jakość i bezpieczeństwo składników polskiego mleka. Głównym produktem eksportowym jest serwatka proszkowana. Zgodnie z wstępnymi, niepublikowanymi danymi Min. Finansów, w 2018 r. Polska wysłała do Chin ponad 32 tys. ton, co stanowiło ok. 15% całego eksportu tego produktu z Polski, a Chiny uplasowały się na 2 miejscu, po Holandii, wśród odbiorców polskiej serwatki. Hitem eksportowym ostatnich lat jest też polskie mleko pitne, którego eksport z poziomu 376 ton w 2012 r. urósł do 33 tys. ton w 2018 r., o 8660% więcej i o 50% więcej w porównaniu z 2017 r. W dalszej kolejności do Chin Polska eksportuje również proszki mleczne (około 1 tys. ton w 2018 r., zgodnie z wstępnymi, niepublikowanymi danymi Min. Finansów) oraz, ostatnio także jogurty i sery, szczególnie topione.

Ze strony chińskich importerów obserwuje się także rosnące zapotrzebowanie na materiały paszowe, a przede wszystkim na serwatkę w proszku i permeat serwatkowy. Zgodnie z prognostyką Polskiej Izby Mleka, jest szansa, że w najbliższych miesiącach br. dojdzie do skutku długo oczekiwana kontrola chińskich służb weterynaryjnych w zakładach mleczarskich produkujących np. parmeat serwatkowy. Umożliwi to eksport permeatu serwatkowego i serwatki na cele paszowe do Chin.

Na Targach SIAL w Szanghaju będzie możliwość spotkania polskich producentów i dystrybutorów produktów mlecznych w hali E4, na stoisku D001. Zainteresowanych spotkaniem B2B z przedstawicielami poszczególnych firm oraz Polskiej Izby Mleka prosimy o kontakt mailowy: trademilk@cooperbras.com. Szczegóły na stronie http://www.trademilk.eu/SIAL_2019,8032,8032,pl.html.

Projekt „Mleczne skarby”, realizowany przez Polska Izbę Mleka, jest finansowany od 2018 r. ze środków Funduszu Promocji Mleka. Jest on kontynuacją programu informacyjno-promocyjnego Trade Milk, finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej, Rzeczypospolitej Polskiej oraz Funduszu Promocji Mleka.

Źródło: portalspożywczy.pl/PIM

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-ZEA wprowadzają obowiązek nadawania znaku EQM importowanym produktom mleczarskim
-W kwietniu spadła cena mleka, ale nadal była wyższa niż przed rokiem
-Mleczna środa: Rynki światowe a ceny konsumpcyjne w Polsce
-Różne podejścia do znakowania produktów z GMO
-Certyfikat non GMO coraz bardziej popularny w różnych sektorach branży spożywczej
-EDA: Napięcia w handlu UE-USA uderzają w mleczarstwo
-EDA: Sektor mleczarski musi być gotowy na każdy scenariusz Brexitu
-EDA: Oznakowania Geograficzne to system jakości
-W mleczarstwie najczęściej stosowaną strategią jest tzw. strategia mieszana
-Mleczna środa: Mleczarstwu może zabraknąć specjalistycznej kadry
-Cena mleka w lutym 2019 była wyższa niż przed rokiem
-Polskie firmy mleczarskie zaprezentują się na Targach SIAL 2019
-Rola sektora mleczarskiego w emisji gazów cieplarnianych
-Credit Agricole: Anomalie pogodowe hamują spadek cen produktów mlecznych


 
Archiwum
- Czerwiec 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.