Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-12-03
Badanie: Media społecznościowe głównym źródłem informacji dla Polaków

Najważniejszych źródłem informacji dla Polaków w wieku w wieku 15-64 lat są dziś media społecznościowe. Korzysta z nich codziennie aż 72% z nich. Niemal co druga osoby z tej grupy wiekowej twierdzi, że internet jest główną częścią jej życia – wynika z najnowszego raportu McKinsey & Company, firmy doradztwa strategicznego.

Zwyczaje i poglądy Polaków w wieku 15-64 lat, którzy korzystają na co dzień z internetu w domu lub w pracy firma McKinsey zbadała w ramach pogłębionego badania ankietowego przeprowadzonego wśród 1500 osób. Podobne badanie przeprowadzono 2 lata wcześniej. Zmiany, które zaszły w tym czasie, McKinsey przedstawia w raporcie pt. „Cyfrowi Polacy – przyśpieszenie e-rewolucji”.

Z badań wynika, że cyfrowi Polacy coraz częściej korzystają z najnowszych urządzeń umożliwiających korzystanie z internetu – tj. 94 proc. z nich, czyli o 16 pkt procentowych więcej niż dwa lata temu, korzysta ze smartfonów i mniej więcej tyle samo ma dostęp do sieci wi-fi (wzrost o 6 pkt procentowych w porównaniu do 2016 r.).

Co więcej cyfrowi Polacy są podłączeni do sieci średnio aż przez 11 godzin dziennie, czyli o pięć godzin więcej niż w 2016 r. Tak wysoka średnia wynika z tego, że w badaniu zsumowano czas spędzony online na różnych urządzeniach (np. jednoczesne słuchanie muzyki online i korzystanie z komunikatorów). Również odsetek respondentów, którzy twierdzą, że internet jest ważną częścią ich życia, wzrósł
od 2016 r. o 9 pkt. proc. – do 44 proc.

Z badania wynika również, że rośnie rola komunikacji online, w tym przede wszystkim mediów społecznościowych. Dla 72 proc. cyfrowych Polaków są one codziennym źródłem informacji, wyprzedzając wszystkie tradycyjne źródła, w tym radio, które 2 lata temu było najpopularniejsze. Podwoił się również odsetek Polaków korzystających z płatnych serwisów VOD, osiągając 17 proc.

Mimo że masowo korzystamy ze smartfonów, nie opanowała nas jednak gorączka używania aplikacji w takim stopniu, jak miało to miejsce w Europie Zachodniej czy USA. Przeciętny cyfrowy Polak korzysta średnio z 14 aplikacji mobilnych, a Niemiec, Brytyjczyk czy Amerykanin z 30.

– Postępująca cyfryzacja i popularność internetu wśród konsumentów zwiększa potencjał rozwoju przedsiębiorstw, jeśli chodzi o wykorzystanie nowych technologii cyfrowych. Tendencje te poprawiają też pozycję konkurencyjną polskich firm względem przedsiębiorstw z krajów Europy Zachodniej – podkreśla Wojtek Bogdan, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu w McKinsey i współautor raportu.

Najbardziej wyraźnym przykładem tego trendu jest wartość rynku e-commerce towarów, która w Polsce rośnie o ok. 14 proc. rocznie. Dane rynkowe przeanalizowane przez McKinsey wskazują, że w 2017 r. jego wartość sięgnęła 38,4 mld zł.

– Zwiększająca się wartość tego rynku oznacza również, że konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania – dodaje Wojtek Bogdan. Przykładowo, do niedawna kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe była atrakcyjna cena. Dziś prawie tak samo ważna jest łatwa płatność oraz szybka i wygodna dostawa. Kupujący oczekują też szerszej obecności marek w mediach społecznościowych.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-PAIH: Euroazjatycka Unia Gospodarcza bramą na Wschód dla polskich firm
-PAIH: Będą kolejne rundy programu Polskie Mosty Technologiczne na nowych rynkach zagranicznych w 2019 r.
-Zjawisko GMO nie spotkało się ze zbyt wielką akceptacją
-Raport KE o perspektywach poszczególnych branż rolno-spożywczych na lata 2018-2030
-Prawnicy o nowelizacji Ustawy o przewadze kontraktowej
-Ekspert: Najbliższe miesiące przyniosą stabilizację wielkości zatrudnienia
-Porazi nas drogi prąd. Wyhamują inwestycje
-Czy Brexit zniszczy polski transport?
-PARP dofinansuje nowe Sektorowe Rady ds. Kompetencji
-Ekspert: Wejście polskiej firmy spożywczej na rynek francuski możliwe jest tylko poprzez przejęcia
-KRIR: Pomoc de minimis będzie wznowiona po 1 stycznia 2019 r.
-Badanie: Media społecznościowe głównym źródłem informacji dla Polaków
-Koszyk cen: Dyskonterzy grają agresywnie, ale podwyżek nie są w stanie zatrzymać
-Sieci handlowe nie obędą się bez geofencingu


 
Archiwum
- Grudzień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.