Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-06-13
Poczta Polska rusza z ofertą dla kibiców polskiej reprezentacji

Koszulki, szaliki, czapki, flagi i flagietki, maskotki, albumy i kolorowanki dla dzieci – to tylko część szerokiej oferty Poczty Polskiej przygotowanej specjalnie dla kibiców polskiej reprezentacji piłkarskiej.

Od kilku lat systematycznie rosną przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej. Po pierwszych miesiącach tego roku spółka odnotowała 5% wzrost w porównaniu do danych z pierwszych czterech miesięcy 2017 roku. W nowej ofercie pojawiło się więcej produktów, wzbogacono propozycję wydawnictw książkowych. Spółka przykłada też dużą wagę do oferty sezonowej (np. kosmetyki dedykowane akcji „Lato” oraz Dniu Matki czy gadżety kibica).

- Nasza najnowsza oferta skierowana jest przede wszystkim do zwolenników drużyny Adama Nawałki, którzy mieszkają na wsi, w małych miejscowościach, gdzie nie ma ani księgarń, ani dużych supermarketów. Po raz kolejny placówki Poczty Polskiej wypełniają swoistą lukę na rynku i nasi klienci przy okazji załatwiania spraw pocztowych mają możliwość skorzystania z bardzo szerokiej oferty przygotowanej specjalnie z myślą o mistrzostwach świata w piłce nożnej – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Wśród oferowanych artykułów są książki o tematyce piłkarskiej, notesy i kalendarze z wizerunkami naszych reprezentantów. Na większości z nich jest podobizna kapitana piłkarskiej drużyny Roberta Lewandowskiego. Są też zagadki piłkarskie, historia mistrzostw świata, koszulki z polskim godłem drobne gadżety, jak na przykład magnesy na lodówkę.

Poczta Polska stawiając na dynamiczny rozwój działalności handlowej systematycznie wzbogaca i uatrakcyjnia swoją ofertę. W placówkach pocztowych można kupić m.in. książki dotyczące historii Polski, a także biograficzne, beletrystkę, serie dla dzieci i poradniki.

Od 2015 roku w Poczcie systematycznie rośnie sprzedaż prasy i książek, która w 2017 roku osiągnęła niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln. W ubiegłym roku Poczta Polska zanotowała wartość sprzedaży wynikającą z prowadzonej działalności handlowej na poziomie 400 mln zł.

Firma zakłada, że w tym roku uda się osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet pół miliarda złotych. – Nasza działalność nie ogranicza się wyłącznie do obsługi paczek, czy listów. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i stale rozwijamy swoją ofertę. Dane dotyczące rosnących przychodów z działalności handlowej najlepiej świadczą o atrakcyjności naszej oferty – podkreśla Grzegorz Kurdziel.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Każdy supermarket może stać się elektrownią
-PRCH o zmianach zwyczajów zakupowych po ograniczeniu handlu
-Jakie triki stosują producenci żywności? Lista nadużyć jest spora
-5 trendów konsumenckich w branży piw rzemieślniczych
-Można składać wnioski o przyznanie wsparcia na "Restrukturyzację małych gospodarstw"
-3-4 października 2018 r. w Białymstoku odbędzie się Wschodni Kongres Gospodarczy
-Ekspert: Mundial to idealna okazja, aby pokusić się o jakąś niestandardową formę promocji
-Ekspert: RODO weszło w życie. Na co będą teraz zwracać uwagę regulatorzy?
-Polskie firmy coraz częściej sięgają po faktoring
-Piwo w Polsce podczas mundialu w tym roku będzie tańsze niż w trakcie Mistrzostw w Brazylii
-Credit Agricole: Wzrost cen żywności wyhamował. Inflacja poniżej konsensusu
-Poczta Polska rusza z ofertą dla kibiców polskiej reprezentacji
-Zmarł prof. dr dr h.c. mult. Antoni Rutkowski - współtwórca nauki o żywności w Polsce
-Brzoska: Za 10 lat rynek handlu żywnością fizyczny i online będzie kształtował się w proporcji 50:50


 
Archiwum
- Czerwiec 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.