Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-06-04
Ekspert: W social mediach klienci szukają konkretnych informacji o produktach

- Klienci, mimo, że w mediach społecznościowych interesują się lżejszymi treściami, muszą być edukowani i szukają konkretnych informacji o produktach. Są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Przemyślana strategia obecności marki w social mediach pomoże uniknąć większości kryzysów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Monika Czaplicka, szefowa agencji social media Wobuzz.

Monika Czaplicka zauważa, że wielu producentów nie ma żadnych profili społecznościowych.

- Ci, którzy je mają najczęściej publikują memy, przepisy i konkursy. Co ciekawe - popularna jest też komunikacja zagraniczna. Np. Morliny mają fanpage po polsku na UK, a Krakus w ogóle prowadzi fanpage po angielsku (na USA). Generalnie producenci mięs traktują social media jako przestrzeń do budowania marki i wspierania rozpoznawalności. Jeśli chodzi o same portale, nie mają żadnych dodatkowych obostrzeń dotyczących obecności niż te, które obowiązują w ogóle w prawie - mówi.

Szefowa agencji Wobuzz zwraca uwagę, że media społecznościowe są bardziej rozrywkowe niż np. reklamy w telewizji, ale to nie znaczy, że należy infantylizować swoją komunikację.

- Sytuacje takie jak problem Sokołowa sprzed kilku lat z Piotrem Ogińskim z Kocham Gotować czy właśnie skandale w innych branżach pokazują, że klienci, mimo, że interesują się lżejszymi treściami, muszą być edukowani i szukają konkretnych informacji o produktach. Są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Przemyślana strategia obecności marki pomoże uniknąć większości kryzysów. Można też obserwować działania marek na innych rynkach - dodaje.

Czaplicka przyznaje, że każda gałąź branży spożywczej ma swoje wyzwania.

- Jajka mają batalie o traktowanie kur, warzywa i owoce mają kwestie opryskiwania, ołowiu czy genetycznych modyfikacji itp. To kolejny znak, że ludzie coraz bardziej patrzą na to, co jedzą, skąd pochodzi. Philip Kotler, jeden ze znanych ekspertów marketingu już ileś lat temu napisał książkę Marketing 3.0, gdzie zwraca uwagę, że produkty są bardzo podobne, jeśli obsługa klienta jest dobrze robiona, to jedynym wyróżnikiem dla marek będą właśnie kwestie społeczne, ideologie itp. Już teraz warto to komunikować, zwracać na to uwagę i wyjść z założenia, że nie jesteśmy zupą pomidorową - nie wszyscy nas muszą lubić. Ale my jako marka musimy szanować wszystkich odbiorców, nawet, jeśli nigdy nie będą naszymi klientami, bo oni też budują nasz wizerunek (czy tego chcemy, czy nie) - dodaje.

Monika Czaplicka - W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy w social mediach wybuchają w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.

W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Źródło: AT, portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Nie segregujesz - zapłacisz cztery razy więcej
-BIG: Poręczyciele winni pół miliarda
-Ruszyła rejestracja na XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018
-Digitalizacja - megatrend, który wpływa na rozwój rynku żywności i napojów
-Pogłoski o śmierci food trucków mocno przesadzone?
-GIS radzi, jak unikać zatrucia pokarmowego podczas upałów
-Wenecja: Kawa z widokiem na zabytki prawie 10 razy droższa
-Klienci nie chcą udzielać sklepom danych personalnych
-Jak sieci handlowe radzą sobie z falą upałów?
-KOWR radzi jak przygotować się do wejścia i działania na rynku w Wietnamie
-Dobra kondycja finansowa targowisk i bazarów
-Handel tradycyjny. Postaw na innowacje albo znikniesz z rynku
-Polska magazynową potęgą, a rekord przed nami
-Największe spółki alkoholowe nie odprowadzają CIT


 
Archiwum
- Sierpień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.