Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-01-04
Konsumenci w Polsce rocznie wydają w e-sklepach ok. 30 mld złotych

Rocznie w sieci wydajemy około 30 mld złotych. Na tyle szacuje się rynek e-commerce w Polsce. Dla porównania, to mniej więcej tyle ile wart jest cały rynek farmaceutyczny w Polsce. A że przez internet kupujemy coraz chętniej, z każdym rokiem sumy te będą coraz większe.

Według firmy badawczej Gemius handel internetowy w Polsce rośnie co roku o około 20 proc. Zaś jeśli chodzi o obroty w handlu w ogóle, to sektor on–line zwiększa swój udział o blisko 5 proc. Rocznie. Szacuje się, że na ten moment e-commerce rozwija się 7–krotnie szybciej niż handel tradycyjny. Tym bardziej warto się mu przyjrzeć.

Według najnowszych badań przeprowadzonych dla TNS na zlecenie firmy Trusted Shops jednorazowo przeznaczamy na zakupy w internecie średnio od 100 do prawie 250 zł. Prawie co drugi Polak kupuje w ten sposób przynajmniej raz w roku, ale też znaczna cześć nawet dwa razy w miesiącu. 10 proc. klientów sklepów on-line wydaje za jednym razem od 250 do prawie 500 zł. Większość z nas kupuje w polskich sklepach internetowych, ale część (13 proc.) również w zagranicznych.

Kto kupuje najczęściej w sieci? Co oczywiste: ci, co z technologią są za pan brat. Według statystyk są to osoby w wieku 25-34 lat. Za chwilę jednak handel internetowy będzie napędzać następne pokolenie, dla którego internet jest naturalnym środowiskiem załatwiania codziennych spraw. Najrzadziej do takich sklepów zaglądają osoby po 50-tce, które cenią sobie bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.

Czytaj więcej w money.pl

Źródło: money.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-7 najważniejszych trendów konsumenckich kształtujących handel
-Susza na polach
-Rolnik zawód niebezpieczny
-Co dalej z gastronomią w centrach handlowych? "Część sieci wstrzymała ekspansję"
-PIH: Zmiana kar za kradzież w sklepach jest szkodliwa dla sprzedawców
-Cyfrowa żywność to żywność śledzona od pola do fabryki
-Czynnik ludzki niezbędny w transporcie i logistyce
-Będzie nowelizacja ustawy o zakazie handlu w niedziele
-Polska Izba Żywności Ekologicznej zrealizuje kampanię "Jemy eko"
-Wystartuje nowa e-platforma z produktami od rolników
-Euromonitor: Sprzedaż hipermarketów w Polsce spadnie poniżej 30 mld zł w 2018 r.
-Konsumenci zaufali e-commerce
-Emperia: Podjęto decyzję w sprawie pokrycia straty za 2017 r.
-Kasy samoobsługowe zastępują kasjerów


 
Archiwum
- Lipiec 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.