Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-06-14
Trend prozdrowotny ma istotny wpływ na opakowania produktów spożywczych

- W związku z rolą jaką zdrowe jedzenie zaczęło odgrywać w ogólnej świadomości społecznej, wiele firm i marek stara się wpisać się w ten dynamicznie rosnący trend. Nie ma więc ostatnio tygodnia, by na polskich półkach nie pojawiły się jakieś nowe propozycje: produkty mniej przetworzone, bardziej odżywcze, zawierające mniej cukru lub więcej witamin - zapewnia Joanna Rewaj, strategy & innovation expert Dragon Rouge.

- Zdrowsze wersje jogurtów, batonów, napojów energetycznych, deserów w proszku, czy nawet piwa (bardziej lite). Co ważne - wygląda na to, że minęły już czasy, kiedy był to obszar zastrzeżony dla niszowych sklepów oferujących ekskluzywną żywność ekologiczną, czy organiczną. Moda na zdrowe jedzenie nie omija bowiem nawet sieci dyskontowych. To już nie miejska moda – to istotny społeczno-kulturowy nurt. Wydłużającą się oczekiwana średnia długość życia i rosnąca dzięki mediom świadomość, wywołały prawdziwą epidemię. Wszyscy chcemy zdrowo jeść - mówi Joanna Rewaj, strategy & innovation expert Dragon Rouge.

Zdaniem ekspertki wpływ trendu nie ogranicza się do samych produktów – ma istotny wpływ też na opakowania: ich stronę technologiczną (materiały biodegradowalne, przyjazne dla środowiska), jak i wizualną (kody i narracje).

Jeśli chodzi o technologię, w rozwiązaniach przodują marki lifestylowe i luksusowe – takie, jak Adidas, czy Stella McCartney, stosując innowacyjne materiały zarówno w kolekcji, jak i w opakowaniach (tektura opakowania zawierająca nasiona trawy). Ale nowe technologie otwierają też nowe perspektywy opakowaniowe przed markami spożywczymi, tak jak w przypadku soku Intermarche: nazwa marki zmienia się co do minuty, zgodnie z godziną pakowania. Innym istotnym zjawiskiem są opakowania umożliwiające wielokrotne użycie – tu znakomitym, bo prostym, a ikonicznym przykładem są Bobble, czyli butelki z filtrem do wody zaprojektowane przez Karima Rashida, gwiazdę współczesnego użytkowego designu - wylicza Joanna Rewaj.

- Na uwagę zasługuję również polityka ‘zero marnotrawstwa’ – Urban Orchard to cider tworzony przez miejską wspólnotę na bazie opadłych z lokalnych drzew jabłek; Toast Real Ale – piwo wytworzone na bazie resztek powstałych w wyniku produkcji pieczywa; wódka Black Cow – produkt uboczny produkcji serów - dodaje.

Dragon Rouge postanowił przyjrzeć się też związanym ze zdrową żywnością strategiom narracyjnym i wizualnym kodom. - Analiza semiotyczna ponad 300 opakowań z rynków europejskich, amerykańskich i azjatyckich pomogła ustalić 8 dużych platform, a w ich ramach szereg bardziej specyficznych kodów wizualnych, które pomagają komunikować atrybuty powiązane ze zdrowiem, ekologią, odpowiedzialną produkcją organiczną, itp. Okazało się, że do niedawna niszowa kategoria zdołała wykształcić zróżnicowane i wizualnie atrakcyjne języki, wychodzące daleko poza dominujący na polskich półkach stereotyp opakowań w stylu szarego eko - dodaje Joanna Rewaj.
Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Polacy w wieku do 40 lat uznają reklamy za źródło informacji o markach (raport)
-Firmom został zaledwie tydzień na audyt energetyczny
-Państwa europejskie rezygnują z zakazu handlu w niedziele (raport)
-W Polsce dominuje środkowoeuropejski model konsumpcji alkoholu
-Resort rolnictwa tworzy specjalny zespół w odpowiedzi na problemy polskiego winiarstwa
-Ekspert: Jakie cele sklepy mogą realizować dzięki programom lojalnościowym?
-Ekspert: Szybkie przelewy zachęcają konsumentów do zakupów online
-Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe
-Polacy szukają innowacyjnych rozwiązań i otwierają się na nowe koncepcje w gastronomii (raport)
-Polska Izba Handlu: Chcemy, żeby handel niezależny był tak samo traktowany jak hipermarkety i dyskonty
-CETA: Zniesienie ceł na żywność z Kanady trudne do udźwignięcia dla polskich firm
-W blisko 30 proc. sklepików szkolnych asortyment niezgodny w wymaganiami
-NIK skontrolował żywienie dzieci w szkołach (raport)
-Projektowanie produktu z myślą o recyklingu


 
Archiwum
- Wrzesień 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.