Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-06-12
Niemieckie artykuły spożywcze lubiane na całym świecie za swoją jakość

Niemcy są trzecim na świecie eksporterem i importerem produktów spożywczych. Według danych w 2016 roku nasi zachodni sąsiedzi sprzedali za granicę produkty spożywcze ze znakiem jakości "Made in Germany" o wartości ok. 57 mld euro.

Niemiecki przemysł spożywczy zatrudnia obecnie 581 000 osób w blisko 6000 zakładach o obrocie blisko 172 miliardów euro, co sprawia, że rynek spożywczy naszych zachodnich sąsiadów jest postrzegany jako największy i najsilniejszy w całej Europie.

Popyt na produkty spożywcze ze znakiem jakości "Made in Germany" na konkurencyjnym poziomie cenowym za granicą stale rośnie. Paleta produktów zawiera od tradycyjnych specjałów niemieckich po innowacje żywieniowe. Szczególnie dużym zainteresowanie cieszą się wyroby mięsne, mleczne oraz słodycze. Rosnąca tendencja eksportowa przedsiębiorstw potwierdza dobre perspektywy rozwoju za granicą. Coraz większy zbyt oferują rynku spoza UE, prawie 80 % producentów żywności eksportuje swoje produkty do krajów trzeciego świata.

Do różnorodnych wymagań rynku dopasowują się eksporterzy. Większość niemieckich eksporterów żywności uznaje konkurencyjna cenę oraz dobry smak jako najbardziej poszukiwane cechy na eksportowych rynkach UE. Ponadto w krajach nie należących do UE ważną rolę odgrywa także pochodzenie produktów. Według przedsiębiorstw najmocniejsze strony niemieckich produktów spożywczych na rynkach zagranicznych stanowią właśnie jakość i pochodzenie. Na rynkach UE szczególnie istotnym czynnikiem jest dobry smak, w krajach spoza UE przeciwnie, przewagą konkurencyjną daje pochodzenie.
Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Auta na minuty dostępne już w 10 centrach handlowych
-Sieci handlowe inwestują w logistykę. To wróży ich ekspansję w przyszłym roku
-Żywiec Zdrój w Warszawie wymieni puste opakowania po napojach na wodę źródlaną
-Badanie: Rośnie zainteresowanie żywnością tradycyjną i regionalną
-Ekspert: Wzrost sprzedaży żywności, napojów i wyrobów tytoniowych osiąga swoje maksima
-Nominalna dynamika płac w najwyższa od stycznia 2012 r.
-Analityk: Największy wzrost wynagrodzenia miał miejsce m.in. w handlu detalicznym
-Frigo Logistics otwiera odział w Błoniu koło Warszawy
-BIK SA z pozwoleniem na budowę Centrum Logistycznego Kraków III
-Czesi chcą współpracować z Polakami ws. "podwójnych standardów" w branży spożywczej
-Rośnie liczba odwiedzających centra handlowe
-Akcyza na płyny do e-papierosów zahamuje rozwój rynku?
-Systemy multimedialne w handlu dotrą nawet do 20 mln klientów w Polsce
-Marki z Europy Wschodniej coraz bardziej aktywne na polskim rynku handlowym


 
Archiwum
- Lipiec 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.