Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-06-08
Cyfryzacja, big data i machine learning wyprą dotychczasowe formy promocji?

Rozwój technologiczny, cyfryzacja, big data czy machine learning pozwalają coraz efektywniej korzystać z dostępnych informacji i maksymalizować skuteczność komunikacji z klientem. Jednym z rozwiązań, bazujących na jakościowych danych, jest tzw. marketing transakcyjny, który według 3/4 marketingowców zastąpi dotychczasowe formy promocji, reklamy i lojalizacji klientów.

Marketing transakcyjny, czy też technologia card-linked marketing (CLM), to w dosłownym tłumaczeniu „marketing połączony z kartą płatniczą”. Coraz więcej marketingowców uważa, że to rozwiązanie wyprze stosowane obecnie najczęściej formy promocji, jak e-mail marketing (48%), kupony (48%) oraz reklama w prasie (30%), Internecie (29%) i telewizji (24%) .

Marketing transakcyjny wykorzystuje dane o płatnościach konsumentów dokonywanych „plastikiem” i na podstawie ich analizy tworzy spersonalizowane i kontekstowe oferty w formie elektronicznej, czyli za pomocą e-maili czy sms-ów. Dzięki marketingowi transakcyjnemu przedsiębiorca otrzymuje wgląd do takich informacji, jak: typy wydatków konsumenckich (roczne, miesięczne lub dzienne); częstotliwość dokonywania transakcji przez klientów w ciągu roku; sklepy, w których klienci robią zakupy w zależności od pory roku; udział w rynku firmy, w oparciu o wydatki konsumenckie we wszystkich sklepach.

Więcej na dlahandlu.pl.
Źródło: www.dlahandlu.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Polacy w wieku do 40 lat uznają reklamy za źródło informacji o markach (raport)
-Firmom został zaledwie tydzień na audyt energetyczny
-Państwa europejskie rezygnują z zakazu handlu w niedziele (raport)
-W Polsce dominuje środkowoeuropejski model konsumpcji alkoholu
-Resort rolnictwa tworzy specjalny zespół w odpowiedzi na problemy polskiego winiarstwa
-Ekspert: Jakie cele sklepy mogą realizować dzięki programom lojalnościowym?
-Ekspert: Szybkie przelewy zachęcają konsumentów do zakupów online
-Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe
-Polacy szukają innowacyjnych rozwiązań i otwierają się na nowe koncepcje w gastronomii (raport)
-Polska Izba Handlu: Chcemy, żeby handel niezależny był tak samo traktowany jak hipermarkety i dyskonty
-CETA: Zniesienie ceł na żywność z Kanady trudne do udźwignięcia dla polskich firm
-W blisko 30 proc. sklepików szkolnych asortyment niezgodny w wymaganiami
-NIK skontrolował żywienie dzieci w szkołach (raport)
-Projektowanie produktu z myślą o recyklingu


 
Archiwum
- Wrzesień 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.