Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek cukru
www.netb.pl
2017-06-06
Związek Producentów Cukru w Polsce z kampanią edukacyjną dla konsumentów

24 maja br. wystartowała kampania edukacyjna zainaugurowana przez Związek Producentów Cukru w Polsce. Jej celem jest dostarczenie wiedzy dotyczącej spożywania cukru w zdrowej i zbilansowanej diecie, a także pokazanie, że składnik ten jest produktem całkowicie naturalnym, który z powodzeniem można stosować w swoim codziennym jadłospisie.

Cukier uzależnia, powoduje próchnicę, wywołuje cukrzycę – to tylko niektóre opinie, które krążą na temat tego składnika odżywczego. Czasem wystarczy wprowadzić do swojej diety umiar i aktywność fizyczną, by móc spożywać cukier. Jak to zrobić, pokaże kampania edukacyjna „Uczymy jak słodzić”.

By zachować szczupłą sylwetkę oraz cieszyć się zdrowiem należy przestrzegać zasad zbilansowanej diety. Większość ludzi potrzebuje codziennie 45-55% energii pochodzącej z węglowodanów – przede wszystkim złożonych, ale zaliczają się do nich cukry proste, które występują naturalnie oraz te dodane do żywności.

- W spożywaniu cukru przede wszystkim liczy się umiar. Warto poznać normy WHO dotyczące spożywania cukru, by móc cieszyć się ze zdrowej sylwetki. Co ciekawe Polscy mają problem
ze spożywaniem nadmiernej ilości tłuszczu, a nie cukru. 20% energii powinno w diecie pochodzić
z tłuszczów, a tymczasem okazuje się, że w diecie przeciętnego Polaka jest ich aż 40% – komentuje Agnieszka Piskała, dietetyk.

Według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), maksymalna dzienna dawka spożytego cukru (zarówno dodanego, jak i występującego w produktach) powinna stanowić 10% dziennego zapotrzebowania kalorycznego.

W rozsądnym spożywaniu cukru może pomóc „Dekalog Słodkiego Życia”, który powstał na potrzeby kampanii „Uczymy jak słodzić”. To 10 zasad, które podpowiedzą konsumentom, jak mogą wprowadzić ten składnik odżywczy. Od czego należy zacząć? Warto wiedzieć, że cukry proste mogą być częścią zbilansowanej diety, o ile są spożywane w odpowiednich ilościach i w odpowiednich okolicznościach (np. przed wysiłkiem umysłowym, czy fizycznym). Ważne jest również, by zawsze czytać etykiety, ponieważ to właśnie tam można znaleźć informacje o ilości cukru (dodanego lub naturalnie występującego), co pozwoli monitorować jego ilość zjedzoną w ciągu całego dnia.
Źródło: www.portalspozywczy.pl / pr

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Na rynku lodów dominować będą nowe odsłony znanych deserów
-Związek Producentów Cukru w Polsce z kampanią edukacyjną dla konsumentów
-Produkcja czekolady i wyrobów spadła w ciągu czterech miesięcy roku
-Słodycze na fali wzrostowej. Wydatki w Polsce będą rosły szybciej niż na świecie
-Pyłek kwiatowy, superfood od pszczół
-ZP PRW: Miody pitne wpisują się w obecne trendy rynkowe, potrzebują promocji
-Ekspert: na rynku lodów będzie nasilał się trend prozdrowotny
-Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach
-Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” zdobywa rynek i otwiera nowe lokale
-Indie i Polska jedynymi krajami ze wzrostem sprzedaży słodyczy czekoladowych
-Liczą straty
-Na słodko
-Zawarto porozumienie między plantatorami buraka a producentami cukru
-Polskie słodycze hitem eksportowym


 
Archiwum
- Lipiec 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.