Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mięsa
www.netb.pl
2017-06-06
Grupa Nomax organizuje Konferencję #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu

9 czerwca 2017 roku w Hotelu Prime w Bytomiu odbędzie się I Konferencja #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu, organizowana przez Grupę Nomax, pod strategicznym patronatem Lionbridge Polska.

Jest to pierwsze tego typu wydarzenie marketingowe w branży mięsnej w Polsce. Celem Konferencji #SZYNKA jest poznanie najnowszych trendów prezentowanych przez ekspertów, zapoznanie się z wynikami badań rynkowych, pogłębienie wiedzy z zakresu brandingu, kreowania marki, poznanie nowych technologii i zaczerpnięcie inspiracji. Krótko mówiąc - #SZYNKA to przestrzeń, w której praktycy będą mieli okazję zgłębić tajniki mięsnego marketingu.

Polski przemysł mięsny z roku na rok inwestuje coraz więcej środków w marketing. Aby działania te były jak najbardziej efektywne, muszą być dostosowane do specyfiki produktu, skali działania i oczekiwań konsumenta. Powinny wyróżniać produkty producenta, przyciągać uwagę klienta, wywoływać w nim miłe skojarzenia i wzbudzać konkretne, pozytywne emocje. #SZYNKA to idealna okazja, by dowiedzieć się, jak tego dokonać.

Patronem medialnym wydarzenia jest serwis www.portalsopozywczy.pl oraz magazyn "Rynek Spożywczy".

Więcej informacji znajduje się na stronie wydarzenia – www.konferencja.grupanomax.pl

Zachęcamy do kontaktu!

e-mail: konferencja@grupanomax.pl

tel: 505 953 183
Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
NetBrokers
-Pozytywne sygnały dla rynku drobiu
-Hodowcy wprowadzają do swoich gospodarstw rośliny będące źródłem odnawialnej energii
-Umowa między UE a Japonią przełoży się na wzrost konkurencyjności unijnej wieprzowiny na rynku japońskim
-Jak wygląda proces produkcji jaj
-Łączenie mięsa z białkiem roślinnym - nowy trend na rynku
-W najbliższych miesiącach żywiec i mleko mają podrożeć
-QFG: Po otwarciu nowej ubojni mocniej otworzymy się na Afrykę i Azję
-Za każdym ogniskiem ASF stoi "czynnik ludzki"
-Ceny kurcząt brojlerów w I połowie 2017 r. niższe w relacji rocznej; wzrost cen indyków
-Rośnie produkcja świń i uboje, ale nie w Unii Europejskiej
-Niemcy: Duży spadek cen tuczników
-Podejrzenie ASF w fermie liczącej ponad 1000 sztuk świń
-Czy ASF zniknie wraz z hodowlą?
-Dwa nowe ogniska ASF na zachodzie województwa podlaskiego


 
Archiwum
- Lipiec 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.