Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-06-01
E-handel transgraniczny wspierany przez usługę Multi Currency Pricing

Handel transgraniczny jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna – progozuje Laurent le Moal, CEO PayU. W samej Europie Środkowo-Wschodniej wartość handlu transgranicznego online wzrośnie do 45 miliardów dolarów. PayU wspiera ten trend i polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków, uruchamiając m.in. Multi Currency Pricing – usługę ułatwiającą zakupy w polskich sklepach internetowych klientom płacącym w obcej walucie.

PayU wprowadza specjalne rozwiązanie wspierające e-handel transgraniczny. Usługa Multi Currency Pricing (MCP) polega na zaoferowaniu konsumentom posiadającym instrumenty płatnicze w obcych walutach stałej, pewnej ceny: klient jeszcze przed dokonaniem zakupu wie, ile zapłaci za dany produkt w walucie, w której posiada rachunek bankowy czy kartę.

- W PayU wspieramy branżę e-commerce nie tylko na poziomie lokalnym, ale i międzynarodowym. Polscy przedsiębiorcy potrzebują rozwiązań, które ułatwią płatności transgraniczne i pomogą im dotrzeć do klientów poza granicami kraju. Emigracja zarobkowa spowodowała, że już 10-15% e-konsumentów kupujacych w Polsce posługuje się instrumentami finansowymi w obcej walucie. Dzięki funkcjonalności MCP klienci nie muszą martwić się o niekorzystne przewalutowanie, ponieważ od początku wiedzą ile zapłacą za swoje zakupy – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Przewalutowanie odbywa się na stronie sklepu, przed przystąpieniem do transakcji, zwiększając tym samym komfort zakupów zagranicznych. Przeprowadzony wśród właścicieli e-sklepów program pilotażowy wskazał, że konwersja zakupowa jest kilka razy wyższa, im szybciej konsument pozna ostateczną cenę produktu. Możliwość zintegrowania usługi MCP na stronie internetowej sprzedawcy, pozwala na wyświetlanie cen w obcej walucie już podczas przeglądania oferty.

Obecnie MCP obsługuje trzy waluty: euro, dolary i funty brytyjskie. Docelowo klienci polskich sklepów internetowych będą mogli płacić także m.in. w koronach czeskich, norweskich i duńskich, oraz we frankach szwajcarskich.
Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Polacy w wieku do 40 lat uznają reklamy za źródło informacji o markach (raport)
-Firmom został zaledwie tydzień na audyt energetyczny
-Państwa europejskie rezygnują z zakazu handlu w niedziele (raport)
-W Polsce dominuje środkowoeuropejski model konsumpcji alkoholu
-Resort rolnictwa tworzy specjalny zespół w odpowiedzi na problemy polskiego winiarstwa
-Ekspert: Jakie cele sklepy mogą realizować dzięki programom lojalnościowym?
-Ekspert: Szybkie przelewy zachęcają konsumentów do zakupów online
-Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe
-Polacy szukają innowacyjnych rozwiązań i otwierają się na nowe koncepcje w gastronomii (raport)
-Polska Izba Handlu: Chcemy, żeby handel niezależny był tak samo traktowany jak hipermarkety i dyskonty
-CETA: Zniesienie ceł na żywność z Kanady trudne do udźwignięcia dla polskich firm
-W blisko 30 proc. sklepików szkolnych asortyment niezgodny w wymaganiami
-NIK skontrolował żywienie dzieci w szkołach (raport)
-Projektowanie produktu z myślą o recyklingu


 
Archiwum
- Wrzesień 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.