Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mleka
www.netb.pl
2019-08-08
KZSM rusza z kampanią telewizyjną promującą przetwory mleczarskie

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną zachęcającą do spożywania przetworów mleczarskich. Działania promocyjne obejmą przede wszystkim popularne programy telewizyjne, a ponadto serwisy internetowe i media społecznościowe.

Głównym celem kampanii jest promowanie spożywania przetworów mleczarskich w telewizji śniadaniowej, czyli popularnym porannym paśmie telewizyjnym. Spośród kilku konkurencyjnych tytułów wybór padł na „Pytanie na śniadanie” w TVP 2, wg badań Nielsen Audience Measurement z 16.07.2019* cieszące się większą popularnością wśród widzów niż konkurencyjne „Dzień dobry TVN” czy „Nowy dzień” w Polsat News. Dodatkowo, w celu rozszerzenia zasięgu, działania telewizyjne obejmą równolegle „Wstaje dzień” – program śniadaniowy TVP Info oraz popularny program kulinarny „Okrasa łamie przepisy” w TVP 1.

Ekspozycja przetworów mleczarskich na antenie telewizyjnej przybierze szereg interesujących, angażujących widza form.

W programach śniadaniowych posłużą do tego przede wszystkim kąciki kulinarne – gotowanie na żywo z wykorzystaniem niestandardowych przepisów, które ukażą dobrze znane przetwory mleczne w nowych, niecodziennych zastosowaniach. Kilkakrotne wejścia ponadto pozwolą zaproszonym do studia kucharzom przekazać informacje nt. wartości odżywczych, walorów zdrowotnych, zalet kulinarnych oraz atrakcyjnego smaku tych produktów, tak by w rezultacie zachęcić widza do twórczego, nieszablonowego wykorzystywania ich także we własnej kuchni.

Do wybranych przepisów realizowanych w programie nawiążą felietony telewizyjne – wystąpienia uznanych ekspertów z zakresu medycyny i dietetyki. Przedstawiciele Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz kadry profesorskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego umocują prezentowane zalety przetworów mleczarskich w aktualnej wiedzy naukowej.

Wypowiedzi ekspertów dotyczyć będą m.in. faktów i mitów nt. mleka, znaczenia przetworów mleczarskich dla zdrowia publicznego czy rekomendowanego udziału mleka i jego przetworów w zdrowej, zbilansowanej diecie. Eksperci podejmą także wątki nietolerancji laktozy, zapobiegania osteoporozie oraz suplementacji diety probiotykami i prebiotykami. Rzucą też światło na kwestie praktyczne, które wciąż budzą wątpliwości wielu rodziców, takie jak przechodzenie niemowląt i małych dzieci z mleka modyfikowanego na produkty mleczne czy alergia na białko mleka. Zdradzą, co możemy zyskać dzięki niezwykłym strukturom, jakimi są otoczki kuleczek tłuszczowych i wyjaśnią, dlaczego tłuste mleko… odchudza.
W programie kampanii znalazły się też działania wyjątkowe. Szczególne miejsce zajmuje wśród nich odcinek programu „Okrasa łamie przepisy”, w którym znany i ceniony Karol Okrasa zagości w jednej ze spóldzielni. Mistrz sztuki kucharskiej zaprezentuje widzom kolejne atrakcyjne pomysły na proste i łatwe w przygotowaniu, ale niebanalne dania bazujące na przetworach mleczarskich.

Interesująco zapowiada się także wizyta w „Pytaniu na śniadanie” uczniów Zespołu Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących nr 7 w Łomży, którzy z młodzieńczą kreatywnością wyczarują przed kamerami fantastyczne potrawy oparte na mleku.

Zaawansowane formy lokowania produktu na antenie telewizyjnej znajdą kontynuację w Internecie. Posłuży do tego m.in. publikacja przepisów wykorzystanych w poszczególnych wątkach kulinarnych oraz promocja w mediach społecznościowych: na Facebooku (m.in. filmy wideo z kucharzami i ekspertami).

Uzupełnieniem elementów edukacyjno-promocyjnych będzie emisja banerów informujących o finansowaniu działań z Funduszu Promocji Mleka.

– Ogromnie się cieszę, że dzięki wsparciu Funduszu Promocji Mleka możemy rozpocząć kolejną wielką kampanię promującą sięganie po przetwory mleczarskie od polskich producentów – podkreśla Prezes Zarządu KZSM, Waldemar Broś. – Mierzymy się przy tym z dużymi wyzwaniami, m.in. z przekazami medialnymi mówiącymi o rzekomej szkodliwości mleka krowiego czy o wątpliwościach etycznych. Głosom sceptyków przeciwstawimy stanowisko nauki, a pseudo medycynie – poglądy lekarzy. Jednocześnie przedstawimy produkty nabiałowe jako zdrową i smaczną bazę dla wspaniałych potraw, jakie z łatwością przyrządzą nie tylko talenty pokroju Karola Okrasy, ale i młodzi adepci sztuki gotowania.

Nowa kampania potrwa 4 miesiące – od 7 sierpnia do 15 grudnia 2019 r.

Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytutu Matki i Dziecka.

Źródło: portalspożywczy.pl/KZSM

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Rosja importowała więcej produktów mleczarskich niż podawały oficjalne źródła
-EDA: Walki na rynku lotniczym uderzają w europejskie sery i inne produkty mleczne
-Polska produkcja mleka za duża w stosunku do potrzeb polskiego rynku
-EDA: Mleczarstwo straci na cłach USA
-EDA: Dzieci do piątego roku życia powinny unikać napojów na bazie roślinnej
-Mleczna środa. Prezes Spomleku: polski konsument często niepotrzebnie obawia się soli, cukru czy laktozy i glutenu
-EDA: Sektor mleczarski daje 10 mld euro dodatniego bilansu handlowego UE
-Mleko bez GMO
-Organizacje mleczarskie wybrały polskich kandydatów do zarządu EDA
-Mleczna środa: Mleko z wodą? Ruszą kontrole w mleczarniach
-Mleko w skupie drożeje
-Mleczna środa: Mleczarze obawiają się Brexitu
-EDA przedstawiła wytyczne do. opakowań plastikowych
-Mleczna środa: Jak susza rolnicza wpływa na producentów mleka?


 
Archiwum
- Październik 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.