Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-07-09
Niemieccy konsumenci nie mają pewności, które produkty piekarnicze są zdrowe

Chleb jest mocno zakorzeniony w niemieckiej kulturze żywieniowej, a nowe badania przeprowadzone przez firmę Mintel ujawniają, że czterech na dziesięciu konsumentów (40%) nie ma pewności, który chleb i wypieki są rzeczywiście zdrowe.

Niemal dwie trzecie niemieckich konsumentów (60%) uważa, że ​​ważne jest, aby wiedzieć, skąd pochodzą składniki w produktach piekarniczych. Dodatkowo, ponad jedna trzecia (37%) uważa, że ​​warto zapłacić więcej za organiczny chleb i wypieki, ale tylko 17% wydałoby więcej na produkty bezglutenowe w tej kategorii.

Ponad jedna czwarta (28%) Niemców deklaruje, że je dwa do sześciu razy w tygodniu świeży chleb i wypieki. Pomimo ostrej konkurencji między supermarketami i dyskontami z jednej strony, a mniejszymi piekarniami z drugiej, większość niemieckich konsumentów (53%) nadal woli kupować świeże pieczywo z małej lokalnej piekarni. Dla porównania, 40% konsumentów kupuje pakowany chleb w sklepach dyskontowych.

Najbardziej popularne wśród niemieckich konsumentów rodzaje pieczywa i innych wypieków to te, które wspierają lokalnych rolników (42%) i te, które bazują na wysoko odżywczych rodzajach mąki - np. mące z komosy ryżowej - (33%) lub są wypiekane na zakwasie (32%).

Jak tłumaczy Katya Witham, Globalny Analityk Kategorii Żywności i Napojów w firmie Mintel, ponieważ produkcja pieczywa jest nadal ceniona jako umiejętność rzemieślnicza, wielu Niemców woli kupować chleb z małych lokalnych piekarni, aby wspierać lokalne rzemiosło. Z uwagi na krytykę w kierunku białej mąki i oczyszczonych węglowodanów, konsumenci stali się mniej pewni w odniesieniu do tego, jaki rodzaj chleba i produktów piekarniczych jest dobry dla ich zdrowia. Europejski proces certyfikacji organicznej pomaga im uzyskać pewien stopień przejrzystości w odniesieniu do składników, dlatego ponad jedna trzecia Niemców zapłaci więcej za organiczny chleb i produkty piekarnicze. Konsumenci wydają się także zainteresowani różnymi rodzajami mąki i naturalnymi dodatkami, które zapewniają zarówno smak, jak i korzyści funkcjonalne. Mimo tego, że baza Mintel GNPD ujawnia, że ​​chleb zawierający ciecierzycę i mąkę z soczewicy stanowi tylko niewielką część wprowadzanych nowości w kategorii produktów piekarniczych, spodziewamy się, że w przyszłości te składniki staną się bardziej widoczne w tej kategorii.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Metro AG rozszerza akcje przeciw marnowaniu żywności na inne rynki Europy
-Koszyk cen: E-sklepy inwestują w ceny. Walczą o klientów sklepów stacjonarnych
-Sklepy małoformatowe w sierpniu: Sprzedaż o 7,2 proc. wyższa rdr
-Skandynawowie chcą inwestować w Polsce
-Wkrótce ruszy eksport polskich jabłek na tajwański rynek
-Więcej żywności trafi do potrzebujących
-Kręte ścieżki polskiego konsumenta w e-commerce (raport)
-Handel: Kiedy warto pomyśleć o restrukturyzacji firmy?
-Nowe uprawnienia UOKiK - zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów
-E-sklepy w UE nie mogą już odmawiać nam sprzedaży
-E-sklepy: Znaczącymi obniżkami został objęty niewielki procent artykułów szkolnych, ubrań i obuwia
-Wyprawka szkolna: Ponad połowa rodziców zajrzy do księgarni, hipermarketów, dyskontów i sieciówek
-Raport Tesco Polska: Najwięcej marnujemy warzyw i owoców oraz pieczywa
-Klasyczna hurtownia łącząca sklep z producentem odchodzi w przeszłość


 
Archiwum
- Wrzesień 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.