Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-06-07
Badanie: Prawie połowa konsumentów czeka na letnie wyprzedaże

Z początkiem czerwca sklepy zaoferują klientom produkty po obniżonych cenach. Według raportu Santander Consumer Banku – “Polaków portfel własny – kochamy okazje”– to właśnie letnie promocje interesują konsumentów najbardziej.

Na pytanie o okazje zakupowe najbardziej sprzyjające zakupom niemal połowa, bo 42,2 proc. osób badanych na zlecenie Santander Consumer Banku wskazało wyprzedaże organizowane m.in. w sezonie letnim. W tej grupie zdecydowanie dominują kobiety – aż 39 proc. pań lubi upolować okazje na letnich wyprzedażach. Dla porównania, takich panów jest 21,5 proc.

Jak pokazało badanie banku Polacy bardzo racjonalnie podchodzą do wszelkich promocji. – Aż 48,1 proc. kobiet i 45,3 proc. mężczyzn deklaruje, że ze specjalnych okazji korzysta tylko wtedy, kiedy dotyczą czegoś, co i tak mieli kupić. W kontekście letnich wyprzedaży można założyć, że właśnie ta grupa zaopatrzy się w potrzebne podczas wakacyjnego wypoczynku produkty – mówi Piotr Dolata, Członek Zarządu Santander Consumer Banku odpowiedzialny za kredyty konsumenckie.

Prawie co dziesiąty Polak wybiera zawsze te towary, które są aktualnie w promocji. Rozpoczynające się w czerwcu wyprzedaże to moment, z którego z dużym prawdopodobieństwem skorzystają również oni.

Zła wiadomość dla handlowców? Wbrew pozorom liczna jest także grupa Polaków, którzy na letnie promocje nie zareagują. Aż 23,7 proc. kobiet i 31,2 proc. mężczyzn deklaruje, że nie zwraca uwagi na zniżki i kupuje to, co uważa za potrzebne bez względu na rabaty. Dobra informacja? Niemała grupa, bo 8,6 proc. badanych uwielbia promocje i praktycznie nie kupuje niczego, co nie jest w specjalnej cenie. W czerwcu więc to ta grupa na pewno odwiedzi galerie handlowe i sklepy.

Z badania wynika również, że najbardziej cenioną akcją prosprzedażową jest mechanizm “drugi lub kolejny produkt za grosz”. Tak uważa 44,2 proc. badanych.

Przygotowując się do czerwcowego zakupowego szaleństwa, sklepy powinny pamiętać, że równie atrakcyjną ofertą jest tradycyjna zniżka na produkt czy rabat podczas zakupów. W sumie 41,3 proc. konsumentów uważa właśnie takie rozwiązanie za najbardziej przekonujące. Na trzecim miejscu znalazła się darmowa dostawa.

Coraz więcej klientów robi zakupy w sklepach online, więc nie dziwi, że 25,3 proc. z nich skusi się na zakupy w Internecie, o ile nie będzie musiało płacić za dostarczenie produktów. Wśród preferencji promocyjnych Polaków znalazły się również bony na kolejne zakupy (20,3 proc.), punkty do programu lojalnościowego (16,1 proc.). Do zakupów na czerwcowych wyprzedażach klientów może zachęcić też zniżka za określoną formę płatności (13,9 proc.).
Warto też dodać, że nasze preferencje promocyjne zmieniają się wraz z wiekiem. Darmową dostawę za atrakcyjną wybiera 33,8 proc. osób w wieku 18-29 lat, ale już tylko 23,2 proc. Polaków w wieku 50-59 lat. Drugi lub kolejny produkt gratis to interesująca okazja szczególnie dla osób po trzydziestce. Jeśli chodzi o najstarszych łowców okazji, badani w wieku 70 + najczęściej wybrali zniżkę na produkt i rabat podczas zakupów (38 proc.).

Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku, wydawcy karty kredytowej TurboKARTA, w ankiecie telefonicznej, przeprowadzonej przez Instytut IBRIS w dniach 9 - 11 października 2018 r. W badaniu udział wzięły osoby pełnoletnie z całej Polski. Próba, n=1000.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Metro AG rozszerza akcje przeciw marnowaniu żywności na inne rynki Europy
-Koszyk cen: E-sklepy inwestują w ceny. Walczą o klientów sklepów stacjonarnych
-Sklepy małoformatowe w sierpniu: Sprzedaż o 7,2 proc. wyższa rdr
-Skandynawowie chcą inwestować w Polsce
-Wkrótce ruszy eksport polskich jabłek na tajwański rynek
-Więcej żywności trafi do potrzebujących
-Kręte ścieżki polskiego konsumenta w e-commerce (raport)
-Handel: Kiedy warto pomyśleć o restrukturyzacji firmy?
-Nowe uprawnienia UOKiK - zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów
-E-sklepy w UE nie mogą już odmawiać nam sprzedaży
-E-sklepy: Znaczącymi obniżkami został objęty niewielki procent artykułów szkolnych, ubrań i obuwia
-Wyprawka szkolna: Ponad połowa rodziców zajrzy do księgarni, hipermarketów, dyskontów i sieciówek
-Raport Tesco Polska: Najwięcej marnujemy warzyw i owoców oraz pieczywa
-Klasyczna hurtownia łącząca sklep z producentem odchodzi w przeszłość


 
Archiwum
- Wrzesień 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.