Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-08-11
Latem rośnie popularność zakupów online

W okresie wakacyjnym zmieniają się zachowania zakupowe konsumentów, m.in. związane z wyszukiwaniem i kupowaniem produktów online. Z analiz RTB House wynika, że aktywność użytkowników smartfonów i tabletów rośnie w miesiącach letnich nawet o kilkadziesiąt procent.

Dane zebrane na ponad 40 rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji i Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i w Afryce pokazują, że liczba konwersji z urządzeń przenośnych wzrosła w lipcu i sierpniu 2016 roku. Smartfony i tablety wygenerowały w sumie 28 proc. łącznej liczby konwersji w lipcu oraz prawie 30 proc. w sierpniu (ze smartfonów pochodziło odpowiednio 24 proc. i ponad 25 proc. konwersji, podczas gdy z tabletów ponad 4 proc. w obu miesiącach). Udział smartfonów był w tym przypadku kolejno o 27 proc. oraz 36 proc. wyższy niż średnia dla całego roku.

Analizy dotyczące trendów zakupowych w Polsce przyniosły bardzo zbliżone wyniki. W lipcu 2016 roku liczba konwersji z urządzeń mobilnych wyniosła 23 proc. więcej niż średnia dla całego roku, z czego smartfony i tablety wygenerowały 24 proc. łącznej liczby konwersji (20 proc. smartfony i 4 proc. tablety). Z kolei w sierpniu, liczba konwersji wyniosła aż o 54 proc. więcej niż średnia roczna. Z tego prawie 29 proc. pochodziło z urządzeń mobilnych (25 proc. ze smartfonów i prawie 4 proc. z tabletów).

Więcej na dlahandlu.pl.

Źródło: www.dlahandlu.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Firma RobRut zbuduje pierwszą w Polsce dojrzewalnię włoskich szynek
-15 sierpnia: Sprawdź, które sklepy będą otwarte
-II Targi Spożywcze Grupy Chorten i debata o patriotyzmie konsumenckim
-Raport: Łódź nasycona centrami handlowymi
-Rynek pracy: Przybywa stabilnych form zatrudnienia
-51,2 proc. przeznacza środki z 500+ na żywność i ubiór
-MRiRW podaje kolejne szacunki strat
-W Krakowie działa 15 centrów handlowych, kolejne w budowie
-Kakao w formie cold brew cocoa może stać się kawiarnianym hitem
-Obrót lekami poza apteką na razie bez zmian
-Latem rośnie popularność zakupów online
-Papierosy: Kolejny rok rośnie sprzedaż wyrobów tytoniowych
-E-handel: Źródła ruchu w sklepach internetowych
-Praca menadżera: Czy warto dywersyfikować swoje doświadczenie?


 
Archiwum
- Sierpień 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.