Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Код фирмы:
 Идентификатор:
 Пароль:
вход регистр'ация
   
 
  | Фирма | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Cukru

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2019-11-22
Pijemy więcej i coraz częściej sięgamy po alkohole z wyższej półki

Rzeka warta 36,2 mld zł wypływa z danych firmy Nielsen na temat sprzedaży napojów wyskokowych. W modzie są teraz droższe wersje whisky, gin i rum - informuje "Rzeczpospolita".
Alkohole, zwłaszcza te drogie, zyskują na dobrej sytuacji ekonomicznej gospodarstw domowych. W ciągu ostatnich 12 miesięcy, do końca września, Polacy wydali w sklepach z alkoholem aż 36,2 mld zł, czyli o 6,1 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z danych Nielsena. I wcale nie kupiliśmy więcej litrów napojów wyskokowych. Zostawiliśmy w sklepach więcej pieniędzy, bo kupowaliśmy droższe trunki. Od przyszłego roku będziemy wydawać jeszcze więcej, ale nie będzie to już miało nic wspólnego z modą, lecz z rosnącymi cenami.

Najwięksi producenci mają najstabilniejszą sprzedaż. Od października 2018 do końca września 2019 r. Polacy wydali na piwo aż 17,2 mld zł, jednak przychody wzrosły „tylko" o 4,5 proc., natomiast sama ilość sprzedanego piwa nie wzrosła niemal wcale – tu zmiana sięga tylko 0,5 proc. Druga na podium wódka to rynek warty 12,1 mld zł; tu przychody producentów wzrosły o 5,6 proc., ruszyła się też zauważalnie ilość sprzedanych butelek – Polacy wypili o 3,8 proc. więcej wódki niż rok wcześniej. O zupełnie innych zwyżkach mogą mówić sprzedawcy alkoholi bardziej niszowych.

Zdaniem analityków firmy Nielsen skłonność do wyższych półek cenowych wyraźnie widać w segmencie alkoholi mocnych, gdzie do najszybciej rosnących kategorii należą gin, rum i whisky. W ciągu ostatnich 12 miesięcy wartość sprzedaży ginu skoczyła o 22 proc., do 118,7 mln zł, w tym czasie wartość sprzedaży rumu wzrosła o 15,8 proc. Rynek whisky z wynikami sprzedaży sięgającymi 2,6 mld zł pobił już dawno wino stołowe (2,1 mld zł) i z pewnością będzie je zostawiać coraz dalej w tyle, bo wartość sprzedaży whisky rośnie o ponad 15 proc., a wina o 5 proc. Na pociechę winiarzy statystyki donoszą, że widać tu rosnącą modę na droższe wina, bo sprzedaż w litrach ruszyła się tylko śladowo (1,8 proc.). Największą sprzedaż notuje jednak stale wino musujące, które wdarło się przebojem na polski rynek i jego sprzedaż nie zwalnia. W ciągu ostatnich 12 miesięcy przychody wzrosły o jedną piątą (20,6 proc.) i zbliżyły się do pół miliarda (474 mln zł).

Całość w "Rzeczpospolitej"
Źródło: Rzeczpospolita


Źródło:
...
 
-Polacy jedzą słodycze impulsywnie i kilka razy w tygodniu (raport)
-Ruszyła kampania
-Produkcja czekolady i wyrobów po 8 miesiącach 2019 r. wyższa niż rok wcześniej
-Na SGGW wyprodukowano innowacyjny suszony miód
-W Polsce rośnie konsumpcja cukru. Czy będzie podatek cukrowy?
-Cukier od lat nie był tak tani
-Czy kupujemy miód dobrej jakości? Inspekcja Handlowa ma zastrzeżenia
-Krajowa Spółka Cukrowa zakończyła kampanię cukrowniczą 2018/2019
-Minister Rolnictwa: cały sektor cukrowniczy jest niezwykle ważny
-Produkcja wódki przyspiesza coraz mocniej, po 10 miesiącach jest ponad 3-proc. wzrost
-Ceny cukru na półkach mogą wzrosnąć za pół roku
-Zdzisław Salus, p.o. prezesa KSC: Niskie ceny cukru co najmniej przez jeden lub dwa sezony
-Produkcja czekolady i wyrobów wzrosła w ciągu siedmiu miesięcy 2018 r.
-Polacy to amatorzy słodyczy. Najchętniej wybieramy czekoladę
-Krajowa Spółka Cukrowa uruchomiła nowy magazyn. Inwestycja pochłonęła 11,5 mln zł
-Produkcja czekolady i wyrobów wzrosła po pięciu miesiącach 2018 r.
-Polacy spożywają zdecydowanie za dużo cukru
-ZPBC przy Suedzucker: nie satysfakcjonują nas ceny za buraki
-IERiGŻ - analiza rynku cukru
-Ruch na rynku gumy do żucia dopiero się zaczyna
-Produkcja wódki w kwietniu i po czterech miesiącach 2018 r. wzrosła
-Rada Nadzorcza Krajowej Spółki Cukrowej odwołała członka zarządu
-W pszczelarstwie będzie rosło zainteresowanie produktami regionalnymi
-Ceny cukru zjechały do poziomów nienotowanych od lat

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.